Safahat Mehmet Akif Ersoy Eğitim Seti CD Full İndir

Safahat Mehmet Akif Ersoy Eğitim Seti CD Full İndir
Mehmet Akif Ersoy tarafından yazılmış ve günümüz Türkçesinin kullanıldığı şiirleri derlenmiş ve toplanmış halde bir eğitim seti haline çevirdik.

————————————————————-

Boyut:58-mb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot. / Durum Temiz

————————————————————–

Resmi büyütmek için tıklayın.

Safahat Mehmet Akif Ersoy Eğitim Seti

(((Alternatif)))

Safahat Mehmet Akif Ersoy Eğitim Seti

(((Alternatif)))

Safahat Mehmet Akif Ersoy Eğitim Seti


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum :

Yorum Gönder