Web Site Yapım Eğitim Seti Full İndir

Web Site Yapım Eğitim Seti Full İndir

Çok karışık gözükse de aslında iyi bir eğitimi ile kolaylıkla yapabilirsiniz. Son zamanlarda artan webmaster sayısı Türkiye başta olsun diğer ülkelerin web dünyasını yeterince genişletti. Yapılan araştırmalara göre dakika Türkiye'de iki site açılırken dünya çapında 110'a yakın site açılıyor. Fakat bu sitelerinde yalnızca %1 kısımlık dilimi hit yakalıyor ve güzel oluyor. Bunun nedeni iyi bir eğitim almamış kişilerin açmış olduğu sitelerdir. Bu nedenle bu sorunu ortadan kaldırmak isteyenler bu Web Site Yapım Eğitim Seti Full İndir eğitim seti sayesinde bu dilimi yükseltebilirsiniz ve kendinize güzel bir web sitesi yapabilirsiniz.


————————————————————-

Boyut:260-mb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot. / Durum Temiz

————————————————————–

Resmi büyütmek için tıklayın.

Web Sites Nasıl Yapılır Eğitim Seti

(((Alternatif)))

Web Sites Nasıl Yapılır Eğitim Seti

(((Alternatif)))

Web Sites Nasıl Yapılır Eğitim Seti
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum :

Yorum Gönder