İskorpitx Hack Eğitim Seti CD Full Tek Link İndir

İskorpitx Hack Eğitim Seti CD Full Tek Link İndir

İskorpitx Hack Eğitim Seti meraklıları için üretilmiş ve piyasa değeri çok fazla olan bir hack eğitim setidir. Son derece kaliteli kişiler tarafından hazırlanmıştır. Başlangıç,eğitim ve sonuç bölümleri vardır. Bu bölümleri sayesinde hack sistemini kolaylıkla kavrayabilirsiniz. Bunun yanı sıra daha farklı yazılımları ve uygulamaları fark edebilirsiniz. İskorpitx ise son yüzyılın en iyi hackerı sayılabilecek durumdadır. Kurduğu takım ve kadro sayesinde bir çok illegal siteyi dağıtmıştır.


————————————————————-

Boyut:230-mb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot. / Durum Temiz

————————————————————–

Resmi büyütmek için tıklayın.

İskorpitx Hack Eğitim Seti 

(((Alternatif)))

İskorpitx Hack Eğitim Seti 

(((Alternatif)))

İskorpitx Hack Eğitim Seti 

(((Alternatif)))

İskorpitx Hack Eğitim Seti 

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum :

Yorum Gönder